SPECIALIZOVANÁ PRODEJNA LEGO® V PRAZE

Aktuálně v košíku:

symbol-košík

počet ks: 0

celkem za: 0 Kč

Přejít do košíku

Kamenná prodejna:

Bolevecká 114
Praha 15, Horní Měcholupy

Otevírací doba
Dnes: zavřeno
Zítra: zavřeno

Kontakt
tel: 602 404 575
e-mail: info@brickuska.cz

Veškeré zboží uvedené na e-shopu jako skladem, se nachází skladem v naší prodejně a je možné jej zde zakoupit i bez objednání.

Aktuální LEGO® katalog k nahlédnutí

Často kladené dotazy

Jak nakupovat?

Nakupování v našem e-shopu je velice jednoduché. Ze všeho nejdříve se kliknutím na tlačítko „registrace“ v pravém horním rohu zaregistrujte – případně pokud u nás nenakupuje poprvé, tak se v pravém horním rohu, kliknutím na tlačítko „přihlášení“, přihlašte.

V levém sloupci si zvolíte která oblast stavebnic LEGO® Vás zajíma, po prozkliknutí se zobrazí buď další podkategorie, a nebo rovnou náhledy jednotlivých setů (stavebnic), které slouží pro rychlou orientaci. Po vykliknutí požadovaného setu se zobrazí jeho detail, kde najdete jeho slovní popis, obrázky, počet kusů skladem (případě jinou informaci o stavu skladu – není, je na cestě, na objednání) a cenu s (i bez) DPH. Zboží do košíku se vloží jednoduše zapsáním počtu kusů do políčka pro to určené a stisknutím tlačítka „přídat do košíku“. Obdobně si do košíku dáte všechny sety, které chcete koupit.

V pravém horním rohu se vedle ikonky košíku zobrazuje kolik kusů setů v košíku máte a jaká je aktuální celková částka nákupu vč. DPH. Když jste s přidáváním do košíku hotovi, tak kliknutím na tlačítko "přejít do košíku" v pravém horním rohu se dostanete právě do detailu, kde si můžete překontrolovat Vaši objednávku a je případně možné udělat změny – změnit počet kusů jednotlivých stavebnic (je třeba poté kliknout na tlačítko aktualizovat košík), či stavebnici z košíku zrušit (ikonka křížku).

Když jste s obsahem košíku spokojeni, tlačítkem přejít k objednání se dostanete na rekapitulaci objednaných setů, dále si zde můžete vybrat způsob doručení (osobní vyzvednutí na prodejně, Zásilkovna.cz, GLS, Česká Pošta, zda-li platbu předem či na dobírku) a zvolit své fakturační či dodací údaje. Rekapitulace objednávky pak shrne vše pro Vaši kontrolu.

Ve chvíli kdy kliknete na "Závazně objednat", je Vaše objednávka odeslána a bude zpracována v nejbližším možném termínu – o čemž budete informováni e-mailem či telefonicky. Pokud jste zvolili platbu předem, vyčkejte, prosím, na zaslání fakturačních údajů na jejichž základě platbu proveďte.

Musím si zboží objednat přes e-shop, abych mohl nakupovat ve Vašem kamenném obchodě?

Ne, nemusíte. Prodejna má otevřeno dle otevírací doby a během ní můžete kdykoliv přijít, podívat se, vybírat a samozřejmě i nakupovat bez předchozí objednávky.

Neumím (nechci) objednávat přes e-shop, je i jiná možnost jak u Vás zboží objednat?

Samozřejmě. Napište nám e-mail, a nebo zavolejte. Ideálně si připravte číslo setu (a jeho název pro kontrolu), jméno a adresu kam chcete objednávku zaslat. Domluvíme se a zboží Vám zašleme i bez objednávky na e-shopu.

Jaké zboží je dostupné na prodejně?

To, které je skladem na e-shopu. Navíc doplňky pro minifigurky, microfigurky a jiné drobnosti na e-shopu neuvedené.

Máte stejné ceny na e-shopu i v prodejně?

Ano, je tomu tak.

Objednal jsem si přes e-shop zboží a označil osobní odběr - do kolika dnů si musím zboží vyzvednout?

Zboží pro Vás bude blokováno 5 kalendářních dní. Pokud byste lhůtu potřebovali prodloužit, kontaktujte nás.

Je možné si objednané zboží vyzvednout mimo otevírací dobu?

Ano, po předchozí domluvě - zavolejte, napište, a nebo se domluvte osobně.

Jak je dlouhá dodací doba u setů na objednání?

Je-li set skladem u dodavatele, tak 2 - 3 pracovní dny. Každý set na objednání se řeší individuálně dle aktuální situace.

U zboží je psáno 'na cestě' - za jak dlouho bude k dispozici?

Obvykle do dvou pracovních dnů.

Nenašel jsem na e-shopu mnou požadované sety, je možné je u Vás objednat a pokud ano, tak za jakou cenu?

V tomto případě nás, prosím, kontaktujte - ideálně e-mailem či osobně, nezapomeňte na název či číslo setu. Ozveme se Vám s konkrétní nabídkou.

V setu mi chyběly kostičky, co mám dělat?

Napište si o ně přímo společnosti LEGO® pomocí webového formuláře. A pokud nevládnete angličtinou, připravili jsme pro Vás návod (soubor pdf), který Vás provede procesem krok za krokem.

Poztrácely se nám z některých setů kostičky, je možné je u Vás dokoupit?

Běžně na prodejně jsou k dispozici sady kostek ze série Classic, kde se nachází nejčastější kostky v různých barvách. Nicméně je možno sehnat i jiné kostky, dle Vaší poptávky, je ovšem třeba počítat s tím, že jsou takto objednávané individuální kostky dražší. Pošlete nám poptávku, my Vám zjistíme cenu Vámi požadovaných dílů. Obvyklá doba dodání je (po Vaší závazné objednávce) cca 10 dní.

Před časem jsem u Vás koupil set, ale ztratil jsem návod - můžete mi pomoct?

Jistě. Na oficiálním webu LEGO® zadejte číslo setu, od kterého Vám návod chybí - ten si stáhněte a vytiskněte (je-li návodů více, vyberte ty označené V. 29 - ty jsou určeny pro ČR). Pokud zde návod nenajdete, tak nás kontaktujte, pokusíme se pro Vás návod zajistit.

Co dělat, pokud zde není odpověď na mou otázku?

Kontaktujte nás, rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše dotazy.